woensdag 21 augustus 2013

Nieuw kastje....

Hallo allemaal,

Een aantal van jullie weten dat ik een moeilijke tijd achter de rug heb maar gelukkig heb ik de draad weer opgepakt en ben nu bezig om het in 2 huizen gezellig te maken...ja ja...jullie lezen het goed... Ik heb zelf een leuk appartement en mijn vriend een prachtige eengezinswoning. Ik pendel gezellig op en neer tussen onze woonplaatsen en kan mezelf weer helemaal uitleven op het gebied van de inrichting van onze huizen.

We hebben pas een heel leuk kastje gekocht voor aan de muur en dit is (voorlopig) het eindresultaat. Ik schrijf voorlopig want het zal van tijd tot tijd natuurlijk van inhoud veranderen.....

Nou de eerste foto's staan er weer op en als het goed is komen er binnenkort nog veel meer.

Tot een volgend berichtje.
Groetjes Susan.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik je hier op Blog weer tegenkom Susan. Wat vervelend dat je zo'n moeilijke tijd achter je heb liggen. Hopelijk gaat het nu weer goed. Een mooi kastje om steeds weer met iets leuks te decoreren. En natuurlijk ga ik je volgen.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mea ik denk dat het gelukt is om een volgers link aan te maken...tot snel! Liefs van Susan.

      Verwijderen