dinsdag 20 augustus 2013

Een nieuw begin...

Hallo allemaal,

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik in blogland was maar ik ga proberen de draad weer op te pakken met een nieuw blog.

De titel van dit verhaaltje is dan ook... Een nieuw begin...

Sinds een paar weken kijk ik weer een beetje bij jullie rond en begon het blog gevoel toch weer te kriebelen. Nu mijn eerste verhaaltje nog even zonder foto's maar ik hoop binnenkort ook weer wat aan jullie te laten zien.

Natuurlijk ga ik weer proberen mijn blog wat op te vrolijken maar ik moet alles weer uitzoeken hoe ik dat weer voor elkaar ga krijgen.

Ook hoop ik weer wat nieuwe volgers te krijgen....

Tot een volgend berichtje.

Groetjes Susan.

2 opmerkingen:

  1. Tuurlijk wil ik je volgen.....maar zie geen volgens button.....please help me ...!.....leuk dat je er weer bent ...!!!?...x...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Ria, nu snel zoeken hoe ik de button erop krijg..... Liefs van Susan.

      Verwijderen